23 november 2011

ONSDAG

Imorse när jag vakna var jag full av energi. Har äntligen fått sova ikapp mig så jag känner mig som en människa igen. Kl. 9.30 åkte jag och A till Magnuson park för att hon skulle ha en playdate. Mamman sa att det var okej om jag ville åka och göra nått annat så jag tog bara snabbt en sväng till U-village där jag tråna efter macbook air, köpte en ipod touch och drack starbucks innan jag snabbt åkte tillbaka. A hade verkligen superkul med sin kompis på det här stället. Det var ett ställe fullt med massa olika hoppborgar.. och barn! haha!

Vi åkte därifrån i god tid för att hinna hämta upp E 1.30. Men vi fastnade i trafiken. Vet inte huuur länge vi stod och vänta. Vägen som skulle ta 15 minuter tog 50. Kissnödig som bara den var jag, med en liten E som satt och vänta på en stängd pre-school! Då kände man sig inte som en bra au pair! Som tur var kunde jag slå ett samtal till skolan så dom ringde upp och sa att det var okej. Värsta 50 minutrerna i mitt liv. Att se arrival tiden bli längre och längre.

Nu har båda tjejerna quiet time så jag passar på att slappna av lite. Det var hektiskt och nervöst må jag säga!


Inga kommentarer: