1 november 2011

3 MONTHS IN THE STATES!

Nu har jag varit här tre månader! Helt sjukt. Vart har tiden tagit vägen? Känns som igår jag gick the walk to remember med mina flickor, sa hejdå till mina föräldrar och vovvar på arlanda och var på au pair skolan i NY! Tiden bara flyger förbi. Det är ju iallafall ett tecken på att jag har roligt!

Det här är vad jag hunnit under mina tre månader;

Varit i NYC!

Campat vid the cascades!

blivit beroende av starbucks

Varit på segelsemester i San Juan Islands & Canada


Varit på LMFAO & Ke$ha koncert!

Varit i San Fransisco

Varit i Vancouver, Canada

och såklart firat halloween ala USA

Jag är riktigt nöjd med mina tre första månader och ser jättemycket framemot vad som kommer komma! Min och Emmas tripp till Las Vegas och grand canyon är ju tyvärr inställd och vi ska åka tillbaka till Vancouver istället, men det finns plats för många mer resor under årets gång! 
En sak är säker, man lär sig ta vara på tiden & minnena! 









1 kommentar:

Anonym sa...

En underbar sammanfattning och urval av bilder av dina 3 månader. Snart får du fylla på med lite bilder på släkten också, himmel vad jag längtar! kram mamma