10 november 2011

INGET SPECIELLT

Cheesecake factory igår. Vad kan man säga. Vart såååå äckligt mätt. Mådde illa om vi åkte förbi en resturang haha. Somnade gott och imorse var ju hungrig igen.. konstigt det där. att ena sekunden kan man vara så hungrig så man håller på att svimma, och andra sekunden inte vilja se mat igen i hela sitt liv.

Nu sitter jag hemma hos Emelie och dom bokar Hawaii resa. Tro det eller ej, är inte bitter längre ;) Dom kommer få det så jäääääkla bra :D Snart ska vi gå till Bucksen och dricka kaffe. Som vanligt. Älskar att starbucks är en del av min vardag.

Idag, eller imorgon för klockan är fortfarande kväll här i staterna så fyller tre viktiga personer i mitt liv år. Mamma, Morbror och Fanny. Just då känns det lite jobbigt att inte kunna vara hemma. Mamma bjöd mig på middag över skype också, MEN det är veterans day sååååå jag har inte min vanliga rast jag brukar ha på fredagar. rätt surt.

Idag har jag playdate med Karin & Ann, vi var i parken. fy satan vad härligt. hade kunnat haft t-shirt. värsta sommarvärmen här nästan typ tre dagar i rad. jag klagar inte. inte ofta man går med endast en tunn långärmad den 10 november!

Inga kommentarer: