27 november 2011

INTE SOM JAG TÄNKT MIG

Hemma efter en helg i Vancouver dårå.. Min hals ville inte alls så det blev en väldigt nykter partyhelg för min del. Första kvällen satt jag och halvsov på thai resturangen men efter en nap och en tylenol kunde jag gå ut med mina fina vänner. Var på klubben i ca. 30 minuter innan jag fortsatte på andra äventyr.

Lördagen kom jag hem runt 11 och då låg mina prinsessor fortfarande och sov efter deras galna natt. När vi vakna låg vi och mös och berätta om varandras kvällar. Framåt kvällen mådde jag verkligen pyton och tylenolen verkade inte hjälpa. Vart en väldigt lugn kväll med andra ord.

Imorse när jag vakna ville jag bara skjuta mig själv.. Jag mår som en pissråtta verkligen. Jag har knappt ätit nått på hela helgen, jag har nästan feber, jag har världens största halsmandlar och mitt huvud exploderar.. Inte riktigt såhär jag hade tänkt mig Vancouver helgen.. Men men..

Nu ska jag sova och ta igen mig, min värdmamma sa att jag skulle ta tempen lite under kvällen innan jag somna och så får vi se hur jag mår imorgon och beroende på det blir det jobb eller inte.. Kan säga att det här är det värsta jag varit med om. Hemma är det lätt att ringa och sjukanmäla sig, men här är det verkligen vi som har ansvaret att barnen kommer dit dom ska osv. Det tar emot att säga att man mår dåligt... Men å andra sidan mår jag verkligen skit nu så.. ja..

Jag har iallafall haft roligt, även fast det låter som jag mest legat under sängen i ett mörkt rum. Mina tjejer har tagit hand om mig, sett till att jag äter och dricker vatten, de har fått mig att skratta och vi har kunnat haft kul åt situationen. Jag fick träffa en person jag verkligen ville träffa och det gjorde mig också glad.. och ledsen. men dom känslorna tar vi i ett annat inlägg så det inte bara blir depp depp depp här.

Sov gott och hoppas ni haft en bra helg. PUSS

Inga kommentarer: