21 november 2011

I WANT YOU TO TAKE OVER CONTROL

Kvällen avslutades med ett familjemöte. Varje gång jag har familjemöte fylls jag med lycka över vilken underbar värdfamilj jag har. Så jordnära, så förstående, så öppna. Känns så himla skönt att jag verkligen kan prata om allt med dom. Både bra saker och bekymmer jag har. Jag är så lyckligt lottad!

Efter mötet tog jag min jacka och begav mig till... drumroll.... starbucks. Beställde en vanilj latte men fick earl grey tea. sparade två dollar + koffein så det gjorde inte mig nått. Tack mannen i kassan för att du gjorde ett smart val till mig när jag inte själv kunde se det ;) Satt och snacka med Emelie och Hanna och tiden bara rann iväg. Himla mysigt.

Nu ska jag hitta nått värdelöst.. eller bra webb-tv program och titta på.
Förövrigt.. Jag har fått tillbaka min energi och min förkylning är så gott som bortblåst. Bokstavligt talat, det blåser ungefär storm här!


Inga kommentarer: