5 november 2011

SAKNAD OCH LÄNGTAN

Saknar lite att åka i mammas röda V40 på väg till sjukhuset, lyssna på P3 och längta bort till USA! Konstigt va? Nu är jag ju här! Är så tacksam att jag fick en superbra sommar hemma som jag kan tänka tillbaka på med fina minnen. Även fast det gör det lite tyngre ibland. Jag har inte hemlängtan, men jag minns och saknar lite bara! Saknar även peace & love så det gör ont ibland, tonfisk i burk, varmt tält, bajamajjor, favorit artister som deadmau5 och Håkan Hellström.. Nya fina vänner och bara okomplicerat liv!

vad är komplicerat när det finns tonfisk i burk?!

ikväll blir det tacokväll hos Mattis! Yaay. Först ska vi till Redmond och jag ska sitta bitter och höra på Paulina, Emelie och Emmas Hawaii planering. Japp, dom drar till Hawaii och lämnar mig här ensam i Seattle.. Jaja, sånt är livet. Jag får ju trots allt åka till Mexico och träffa Alex, som jag förövrigt saknar sönder. Min tokbrutta, min sångkompanjon i sydafrika. Haha. Längtar sååå! Så kanske skippar jag bitterheten och hjälper dom planera världens bästa resa till Hawaii.. eller ja, så bra som det går utan mig ;)






Inga kommentarer: