8 november 2011

VÄDRET I SEATTLE

I vanliga fall börjar jag kl. 1 på tisdagar, men idag börja jag halv nio. Och nu har jag slutat. Rätt skönt. Börjar dock jobba kl. 5 igen men några timmars ledighet mitt på dagen är fett nice..

Seattle bjuder på cirkus 15 grader idag. Ingen vinter här inte, trots att det är november 8. Det växlar dock som... ja. vad som nu växlar snabbt. Kan ju iallafall säga att klimatet är mycket mildare här än i Sverige, och myten att det regnar hela tiden är nog mest amerikanares syn, då de har södern och florida att jämföra med. Jämför man med Sverige är det rena medelhavet.. okej. nu överdriver jag faktiskt. Men jämfört med Sverige regnar det inte alls mycket.

Nu vette tusiken, ta en promenad till safeway och köpa nå snacks och kolla lite på sex and the city kanske?!

Inga kommentarer: