29 november 2011

I NEED A DOCTOR CALL ME A DOCTOR

Hemma från mitt doktor besök. Det gick snabbt och smärtfritt. Förutom halstestet vilket jag hatar lika mycket varje gång. Har ett virus så allt jag kan göra är att ligga och vänta på att bli bättre. Den ljusa sidan är dock att det går åt rätt håll. I lördags kväll och söndags mådde jag mycket sämre så gårdagens vila gjorde nog allt sitt. Ska vila idag också, får se om jag orkar ta mig iväg till kursen ikväll. Skulle verkligen behöva det och min hostmum sa att det var okej om jag åkte på den trots att jag är sjuk och inte jobbar idag.

Sjuksköterskan hade förresten varit i sverige. Hon berätta att hon hade åkt från malmö till stockholm. så berätta jag vart jag kom ifrån. då hade hon varit i västerås också. liten värld?!
och dessutom saknade jag verkligen att jobba på sjukhuset nu när jag var där!!

Angående A så kom dom hem inatt och hon mår bra. Vill inte gå in djupare på vad som hände här på bloggen där vem som helst kan läsa. Hon är väldigt trött dock för hon sov ju inte så mycket inatt.

Så ja, allt rätar upp sig tillslut.

Inga kommentarer: