6 november 2011

ALLA GILLAR JU OST!

Bästa igår var när jag fick för mycket ost så jag tog lite och strödde det över Palles mat.. hon kollar på mig och med tveksamma rösten; ehm... hanna... jag.. jag gillar inte det... varpå jag svarar; oj förlåt.. jag tänkte.. alla gillar ju ost.. hahah bara för att jag älskar det liksom.. men men no hard feelings inte ;)

Förresten, usch vad jag inte längtar hem till svenskarnas bitterhet och oöppnighet.. som idag på zumban tillexempel gjorde vi några moves och hur jag än försökte fick jag inte till det, så jag gav upp.. efter den låten kom en kvinna fram till mig och börja prata och sa att hon inte heller kunde; i´m with you on this! det skulle aldrig hända hemma, då skulle man aldrig gå fram till någon annan och erkänna att man också hade problem med movet.

Nu ska jag kolla lite sex och staden innan vi har familjemöte och jag börjar jobba!

det finns känslor man gillar, och så finns det känslor man hatar. Sen finns dom där jävla känslorna som man inte kan placera..

Inga kommentarer: