29 november 2011

DORURORURORU

Paranormal klassen idag, oj oj. Vi pratade mycket om vad vi ska tänka på nästa vecka, lite historia om paranormal investigation och allt sånt. Det är ett jävligt intressant ämne som jag lätt skulle kunna snöa in mig på tror jag! Önskar att jag kunde gå fortsättnings klassen men den är på ett collage långt åt helvete från där jag bor. Okej, kanske inte så långt men inte bra långt så att säga.. Men men, är glad att jag valde denna kurs.

Även fast jag kommer kissa på mig nästa vecka. Jag är så himla nervös, rädd, förväntansfull. Ska JAG, HANNA, få gå på en paranormal investigation. Kanske ha chansen att få uppleva något övernaturligt. Stöta på ett spöke. leta efter spöken. Det händer ju bara inte. Jomen sörru det händer visste. Tisdagen den.. ja vilket datum är det nu då.. tisdagen den 6 december kommer bli ett datum jag aldrig kommer glömma!

Förresten, många har ju sett ghostbusters.. jag har faktiskt inte.. och ja, det är en komedi. men visste ni att den grundar sig på riktig paranormal forskning. Rätt coolt va?! Ska kanske börja kolla på den ikväll och se om jag känner igen nånting.. Rätt coolt ändå att jag faktiskt kan saker om spöken, historia om forskingen och vissa saker som faktiskt inte alla kan!

Godnatt på er alla fina

Inga kommentarer: