28 november 2011

I´M HERE

Har världens bästa idé nu för min resemånad vare sig det blir i slutet av detta år eller om jag förlänger. Wiiie supermouper excited. Jag ska tågluffa & coachsurfa. Jättehäftigt. Man bor då gratis hos värdfamiljer som kan visa en runt, lära dig om deras kultur och man kan få kontakter för livet. Hur awsome är inte det? Har legat hela dagen, tagit fram olika alternativ till min resemånad, kollat på länder jag vill åka till när jag kommit hem osv osv.

Runt halv sju tiden kom dock min värdpappa ner. A hade varit med om en olycka så dom var tvugna att åka till akuten och han fråga om det var ok att jag tog hand om E. Självklart! Jag mår mycket bättre nu än jag gjorde lördag och söndag så det går åt rätt håll så det var lugnt. Nu ligger jag i tv-rummet för att de kommer inte komma hem än på ett tag är senaste rapporten. Stackars A :(

Nu ska jag sova för imorgon är det dags för mig att åka till doktorn.. Och nyss kom räddningstjänsten med en bår och hämta vår granne... Vad är detta?!


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vad har hänt? Är hon okej??