31 januari 2012

CANCUUUUUN

Mitt öra typ dödar mig, plus mina halsmandlar. Men det känns lite bättre idag. Sjukt att jag mår så bra, förutom just dom två sakerna. Menmen.

Surfade runt på lite saker man kan göra i Cancun, och det finns två saker jag verkligen vill göra: Rida på stranden, och simma med delfiner. Jag har ju simmat med delfiner en gång. Men att göra det, gjorde verkligen så att jag älskar dom mer än jag gjorde innan. Så det vill jag definitivt göra igen!!



Sen fick jag reda på den goda nyheten att på de flesta nattklubbar betalar man ett speciellt inträde, och i det inträdet ingår även baren. Alltså, du kan dricka hur mycket du vill för typ 120 kr! ööööh, rätt värt?! Nej fasiken vad jag längtar alltså!! 19 dagar kvar!

Nu ska jag kolla på grey´s tills jag börjar!! puss

2 kommentarer:

EM sa...

Sv: Haha okej! Jag måste börja planera jag med.. Haha. Hm.. Smart drag! ;)

Ida sa...

Haha jag åket till Cancun på torsdag och har varken planerat eller kollat upp något... haha. är inte typen med framförhållning bevisligen :P