24 januari 2012

TISDAG VAR DET IDAG JA!

Idag hade A early dismissal. Vilket innebär att skolan slutar ett x antal timmar tidigare. Idag var pick up time 12.35 så efter det åkte jag med A till starbucks för att införskaffa en kaffe till mig, vi mötte upp Anja och hennes värdbarn och tog en fro yo på menchies. det var längesen och riktigt gott. Jag och A hade special time så vi spelade xbox, läste och spelade spel. riktigt mysigt.

vid 3 tiden kom det hem en arg 4-åring, oj oj oj vilket temprament E har ibland alltså! men vi tog oss igenom eftermiddagen med lite sura miner. fick hon vara för sig själv gick det bra. lagade lite mat innan jag och Emelie drog på au pair möte i Magnolia. Var ett litet ett för att makea up för den som vart inställd förra veckan.

Efteråt åkte vi hem till Elin och kollade på a dolphine tale. Ska åka till det stället på min resemånad for sure. jag ska ju ändå till florida!! Hur mycket kan man gråta av en film egentligen? Rätt mycket är det ju uppenbart. Nu ska jag sussa. Godnatt!


Inga kommentarer: