2 januari 2012

KONSTIG KÄNSLA

Sista kvällen med familjen nu och det är mycket känslor som pågår. Jag är homesick, även fast dom är här. Jag vill följa med dom hem.. Men jag vill inte det.. På ett sätt ska det bli skönt att dom åker, förstå mig rätt, jag har haft det underbart med dom här och kunde de stanna för alltid skulle det vara underbart. Men nu vet jag ju att de inte ska det, och ju längre tiden går, desto jobbigare blir det. Jag känner själv att jag varit spydig dom sista dagarna, bara för att jag inte vill att de ska åka..

Sista dagarna har vi spenderat med mycket mycket shopping, två dagar på southcenter mall och en dag i down town idag. Hittade äntligen höga, svarta jeans!! Vi gick även på bio; we bought a zoo. Superbra film!!

Nu ska vi äta ost och kex med mina värdföräldrar sen får vi se om vi tar en promenad till Kerry Park i mörkret innan läggdags.


Inga kommentarer: