17 januari 2012

NADA

Okej, 10 kanske var att ta i. 11 MEN DET ÄR ABSOLUT SENASTE!! Haha!

Gymmet gick bra, men fick värsta hållen. Fu.. Men körde på bra ändå. Hade ju bastningen att se framemot.. Trodde vi ja, när vi står där med balsam i håret.. går in i bastun och den är på, men kall... åååh besvikelsen.. inte kunde vi sätta på lampan heller.. hur dumma får man vara?! men men. vart en lång dusch istället och var asskönt att gå hem nyduschad!

Imorgon blir det jobb hela dagen eftersom skolan är inställd.. hahahaha. Fan.. Jag minns när jag gick i skolan.. (klart jag gör, det var ju bara 8 månader sen...) då var ju högsta önskan att skolan skulle ställa in, men nejdå. vi fick pölsa genom metersnö och -30.. ingen brydde sig om oss eller vår säkerhet att ta oss till skolan ;) Nu, när jag har ett helt annat perspektiv ser jag ju svårigheterna med att stänga ner ett helt samhälle..

Inga kommentarer: