26 januari 2012

AT THE ZOO

Torsdagar är alltid så långa. Men har haft en riiiiktigt bra dag idag.
Spöregna i morse, och min plan att jag och E skulle till zoot såg rätt mörk ut. Så kommer vi ut från gymnastiken och vad möts vi av?! stråålande sol och blå himmel. åkte hem, hämta min plånbok och sedan åt vi lunch för att sedan ta oss till zoot. E var jätteduktig och vi hade superkul! Såg massor av djur och delar av zoot jag inte hunnit med förut. tredje gången jag var där haha!

Häftigast av allt var att lejonhanen började ryta. Ni vet vad dom säger; man behöver aldrig undra om det är ett lejon man hör.. för det vet man. och jaaa.. det var så häftigt. är lite kär i lejon måste jag säga!

Gick på promenix och hämta upp A efteråt och hon var också glad som en solstråle. sen lekte vi,. spela mitt nya favoritspel labyrinth och lekte hund. Haha åh mysflickor!

Sprang över till Emelie efter maten och vi gick till Kerry Park och sedan trader joes för att inhandla frukt och göra fruktsallad. mumma! lite OC sedan var denna dag färdig.

Nu ska jag sova, imorgon är det fredag igen. Kan inte ens fatta det! Puss och kram skumbanan

Inga kommentarer: