23 januari 2012

IBLAND ÄR EN DRÖM DET FINASTE MAN HAR

Så var allt tillbaka till det normala efter en veckas snowdays och en hel grym weekend! Lämnade av A på skolan och sedan åkte jag hem för att återta ännu lite mer sömn.

Drömde världens finaste dröm:
Det var varmt, och det var sommar och jag var ute och gick med lilla E. Så kom vi ner till Kerry park där dom, dagen till ära, ställt upp volleyboll nät. Kollade förbi dom, och längs hela muren satt hela min familj + några släktingar. Vovvarna och lite längre bort en blandad skara av mina bästa fina människor + en del bara bekanta som jag aldrig pratat med. Jag grät av lycka när jag fick krama om dom! Hundarna typ hoppa på mig och allt var bara så himla underbart.. Tillslut vakna jag dock och insåg att det bara var den dröm.

Jag saknar er så grymt mycket ibland så ni förstår inte!! Det kan verka som att jag inte tänker på er, eller saknar er, men det gör jag. Jag är medveten om att allt inte ser ut som det en gång gjorde. Men jag saknar er, och det vi hade!! 


Efter jobbdagen var slut gick jag till gymmet, körde på riktigt hårt på crosstrainern och under min promenad på löpbandet höll jag på att ramla haha! Lite styrka blandat med flum fick avsluta passet.
Kom hem, fick min nya favoritmat ; svarta bönor soppan. Ska laga den såfort jag kommer hem till sverige igen så ska ni få se vad jag pratar om!! Sedan duscha jag, hade familje möte och åkte till EMTE BEJKER! Jag och Emma kolla på film och efter ett tag kom Mickis och joina oss och vi prata om helgen såklart!

Nu ska jag släcka lampan för det är way past bedtime!
Puss och kram alla fina

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara, underbara du! Höll på att börja gråta när jag såg rubriken på dagens inlägg! Vi saknar dig här hemma också, fast det är liiiiite lättare nu när jag nyss kramat om dig och sett att du fortfarande är Hanna! Inte riktigt samma Hanna, men i stort sett! Love you, love you, kram mamma