9 januari 2012

LITE SÅDÄR

I morse när jag vakna vill jag bara dö! Så trött var jag!! Men jag kom upp, gjorde iordning tjejerna och tog dom till skolan sedan blev det gymmet. Började med ett spinningpass, men det är verkligen ingenting för mig, så efter ungefär 20 minuter gick jag för jag fick inte ut nått av det och körde löpband och crosstrainer sen en lååång stretch. Asskönt! Känns riktigt bra det här. Crosstrainern är min nya kärlek. Sedan går det ju inte att inte vilja gå dit när Seattles snyggaste kille jobbar där! Man smälter ju!

Har bra planer framöver! På Lördag kommer Sandra hit från New Jersey, vi var på au pair skolan och hon har lång ledig helg och fråga om det var okej att hon kom! Självklart, bara kul att få visa upp mitt älskade Seattle, hoppas hon kommer gilla det! :D Och nästa helg blir det VAANCAAAAN! Tredje gången gillt säger jag bara! Denna gång kan inget gå fel!

Nu ska jag ta en snabb nap i en timme, sedan hämta upp E.
Ikväll blir det fika på favorit starbucks nr.1 med toppen tjejerna!

Inga kommentarer: