15 januari 2012

MYSSÖNDAG

Ännu en dag har då gått i historien. Efter starbucks gick jag hem, tog en dusch och fick sen den goda nyheten att jag fick komma till Emelie och äta middag. Bjöds på pesto pasta och pizza. Mumma. Hennes värdfamilj hade även en annan familj över och deras barns kusin och alla dom är jätteroliga så det bjöds på en del skratt. Jag och Emelie drog oss ner i källaren efter ett tag och kollade på OC och åt frukt sallad.

Kvällen avslutades med massa miffiga grejer innan jag gick hem till mitt. Om folk visste hur jag och mina vänner betedde sig här skulle de säga upp vänskapen med mig. Vi är helt puckade helt enkelt, men jag älskar det! Hur kan man hitta så bra vänner på andra sidan jorden. Vill inte ens tänka tanken på att jag kanske aldrig skulle fått träffa er. Är det inte sjukt egentligen, för ett år sen visste vi inte om varandras existens.. och nu känns det som att inget skulle fungera utan dom..

Älskar er tjejer!!

Imorgon börjar jag 9.30. Wiiiiie

1 kommentar:

nela sa...

det är exakt samma här vill jag lova! jag har så kul med mina älskade vänner här och även fast vi ses i princip varenda dag så nöter vi inte ut varandra. vi har bara mer och mer kul för varje dag som går!

jag är så lycklig att jag har träffat alla underbara människor på den här resan och jag har skapat både minnen och vänner för livet! det är helt klart det bästa med hela det här galna äventyret vi har gett oss in på!