10 januari 2012

STARREBARRE

Kvällen bjöd på matlagning sedan åkte jag och Emelie ner till stan och mötte upp alla andra i svenska maffian för att välkomna en ny au pair som heter Matilda och hennes värdkusin Emil! Vi gick till ett starbucks som var öppet till 10. Visste inte ens att det fanns. godmorgon Hanna som bott här i 5 månader liksom.. Men men. Trevliga var dom iallafall så det var jättekul! :D



Nu är jag fett trött, fattar inte hur jag kan vara det hela tiden. Sov ju typ tre timmar idag mitt på dagen?! Men men, får helt enkelt inte bli nå greys idag!!

Haha bästa idag var när jag och Emelie gick av bussen uppe på queen anne avenue och två killar kommer joggande, samma tanke far igenom våra huvuden, den självklara frågan: ÄR DOM SNYGGA?! Och ja, det var dom. så kolla dom på oss, spände upp sig lite och gjorde ifrån sig värsta frustandet hahahah. vet inte om det var attraktivt eller inte, har inte bestämt mig. hahaha sjukt snygga var dom iallafall ;)

Nu ska jag sussa. Imorgon blir det gymmet igen efter en välförtjänt vilodag! Måste bara säga, fasiken vad duktig jag blivit!!


1 kommentar:

Evelina sa...

Hej! Hur tacklar du mindre bra dagar då allt känns ruskigt svårt och man bara vill lämna allt och återgå till sin trygga famn (tänker på min mamma)? Jag har i måndags kommit tillbaka efter julsemester och är nu osäker om jag ens vill fortsätta... :( Jag är aupair i Finland!

Kram Evelina