15 januari 2012

SNÖ OCH ANNAT ÄCKEL

Igår var vi som sagt samlade alla 5. Riktigt mys. Vi kollade love and other drugs och dregglade över Jake Gyllenhaal. Hur HET?! Jag och Emelie skulle få skjuts till tåget, men så kom precis  14 så Palle lämna av oss och vi satte oss i busshållplatsen efter och vänta...

Där var det värsta polis pådraget, dom hade tagit en misstänkt för rattfylleri. så han fick stå på ett ben, gå på en rak linje osv. Rätt nyfikna var vi så vi spana såklart haha. Vi hade precis gett upp hoppet på att bussen skulle komma efter cirka. 30 minuter och tog upp telefonen. Precis när jag fått upp taxins nummer så kom bussen. Fick stå och vänta aslänge i DT också..

Haha jag ba: det är ju inte så mycket äckel här nu iallafall. Precis efter det kom det fram en kille och tog oss på varsin axel och förde oss emot honom i en kram och sa; we need to get together. Haha jag kasta bort hans arm och sa med lugn röst; Don´t touch me please!! Jag föredrar inte att bli kramad av okända pundare...

Imorse vaknade jag 12.30.. wooopps.. Kollade ut.. SNÖ! Besviken.. Men LCC-mötet blev inställt. Vi skulle ner på stan och fika, men rykten går om att det är kaos där så jag och Emelie är fast här på QA. Starbucks var öppet här iallafall så vi gick först till Kerry park och såg det i en helt ny vy. Sen Starbucks..



Måste erkänna att det svenska snöhjärtat är lite lyckligt ändå. Trodde aldrig det, men det blir ju så himla varmt, ljust och vackert av snön!

Är ledig idag för båda tjejerna ska på sleepover, rätt skönt. Även fast jag hade haft en nice jobbkväll med bara A. Men lite extra ledigt tackar man aldrig nej till :)

Inga kommentarer: