3 januari 2012

CRYBABY

Helt plötsligt kom alla känslor över mig så jag var tvungen att gå in på toaletten för mig själv för att inte göra lilla E förvirrad.. Nu mår jag lite bättre, men jag vet inte. det känns så konstigt.. tror att det är för att de har varit här och rört om lite i mitt nya liv. man fick tillbaka gamla små vanor som man gör hemma, men inte här, och nu måste man snabbt anpassa sig tillbaka. lite identiteskaos också.. jag vet inte.. mycket känslor är det som jag sagt i de senaste inläggen också.

Men bara tanken på att de var här i morse, sov i min säng, åt frukost i mitt kök och stod i min hall.. det känns bara så konstigt. vid det här laget har nog planet precis lyft. men också känslan att de har varit här 30 minuter ifrån mig i flera timmar utan att jag fått haft dom vid mig känns konstigt.

hittils har nog detta varit den konstigaste känslan, också för att jag inte var beredd på den. jag trodde det skulle kännas bra när dom hade varit här, att det skulle mätta min abstinens.. men så insåg jag att det gav mig mera..

ska försöka sluta tjata om detta nu, men jag måste bara få skriva av mig någonstans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Känns konstigt för mig också! Först en låååång väntan på att få träffa dig, och sedan några intensiva dagar där vi träffades dygnet runt, bokstavligt talat!

Det kändes i alla fall skönt att se att min lilla tjej finns kvar, fast nu med ett mod, kämparglöd och självförtroende som du kommer att ha nytta av hela livet! puss och kram, mamma