6 januari 2012

1.6.12

Är så trött så jag håller på att kolappsa. "No computer tonight!" var det sista jag sa till Jorid. Så kom jag hem, och så var den på, och så insåg jag att inget inlägg producerats från min sida idag!

Torsdagar är alltid långa för jag jobbar hela dagen, idag efter gymnastiken tog jag E till rainforest café. Det var gott, och lite småroligt. Sedan lekte vi lite hemma innan det var dags för playdate i mitt drömhus. Fyfasiken vilket hus. Utsikt över downtown i vardagsrummet med typ panoramafönster, och stället där playdaten höll till. Poolen i källaren, med hottub och altan som man kunde öppna helt. pommes pommes säger jag bara!

Efter det slängde jag i mig lite mat hemma innan jag åkte till stan med Jorid för att möta Molly, de åt lite på en mexikansk resturang. Jag tog en liten nacho tallrik bara för att vara trevlig. Våra bordsgrannar kanske inte uppskatta vårat samtal, men det gjorde vi hahaha.

Vår plan var att catcha en movie, vi ville se new years eve men den började kl. 10 vilket kändes lite i senaste laget. Istället lurade Molly med oss på war horse.. oj... jag skriver mer om det imorgon för den filmen förtjänar ett eget blogginlägg!

Nu ska jag sova, sista arbetsdagen imorgon innan HEEELG!

Inga kommentarer: