30 januari 2012

OHHHH WE´RE HALFWAY THERE

Det var nu 26 veckor sedan mina väskor stod packade i hallen, jag åkte till Arlanda och sa hejdå till mina fina nära och kära. 26 veckor sedan jag satte mig på flygplanet mot New York och träningsskolan. 26 veckor sedan mitt äventyr började. Dessa 26 veckor har gått så otroligt fort, men ibland så otroligt sakta.

Jag har fått uppleva mycket, lärt mig mycket, fått nya fina vänner och jag brukar säga att detta är det bästa, men samtidigt värsta jag har gjort. 6 månader har jag bott i detta land som jag har kommit att älska. Men samtidigt hata gång på gång. Efter 6 månader har jag insett det fina med Sverige, och att det förmodligen är där jag vill bo. Och får jag någon gång barn vill jag att de ska växa upp i sverige.

Nu är det 6 månader kvar av arbete, och sedan en månad med resa som väntar! Jag känner på mig att detta halvår kommer gå alldeles för fort och att massa roligt väntar! HERE WE GO!

Inga kommentarer: