13 januari 2012

1.13.2012

Friday friday, gotta get down on friday! Ännu en jobb vecka passerat. Galet galet. Imorse när jag lämna av A stannade jag kvar där för dom hade assembly till minne av Martin Luther King Jr. Det är ju hans hedersdag på måndag. A:s klass läste en dikt och sjöng this little light of mine.. såååå sött. Höll på att dö.

Sen direkt till gymmet för en liten snabbis. Imorgon får jag köra hårt för det har blivit två små pass de senaste gångerna. Nu ska jag gå ner och kika till tvättmaskinen som bestämde sig för att kräkas igår.. alltså den läckte ur allt vatten.. hoppas det inte hänt igen..

Ikväll blir det middag i DT och sedan ska Emma hit och sova. Vi har känt varandra 4,5 månader men hon har fortfarande inte varit här! Och risken finns att jag inte behöver jobba på söndag, eller risken, chansen kanske det är! Vi får la se, som det ser ut nu ska båda tjejerna iallafall på sleepover! :D

Nånting som däremot är en stor RISK är att det går rykten om att snön kan tänkas komma i helgen.. Vi har kalluft från Alaska.. jo jag tackar, jag känner det!!

Ha en bra helg allihopa!


Inga kommentarer: