12 januari 2012

TORSDAG

Torsdag är ju värsta dagen på veckan tycker jag, även om det innebär att det är fredag imorgon. Jobbar så länge.. Får se vad som hittas på med prinsessan idag!

Hur kan jag vara så trött, JÄMT?! Igår somna jag typ vid tio, brukar somna vid 12, men ändå är jag trött som en häst, trots 2 fler timmars sömn.. Inte helt okej.

Igår skrapa jag förresten rutorna för första gången under denna "vinter".. Stod dock i bara tjocktröja och solen värmde gott.. Inte helt fel tillskillnad att stå stressad i 20 minus grader.. :D

nej nu är det dags att klara av denna dag också. puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha, ha- drog vi musten ur dig när vi var där?! Pallar du inte en vecka med släkten :-) Som tröst kan jag säga att idag var första dagen som jag kände mig någorlunda pigg när jag vaknade (och då somnade jag i soffan ca 20.30 och sov till i morse non stop :-O Kram på dig/ mamma