27 januari 2012

IT´S A BEAUTIFUL DAY

Nu har jag lugnat ner mig lite från tidigare idag och jag har faktiskt haft en riktigt bra dag förutom den där lilla upptäckten.. eller.. jag visste ju att jag betala.. men chocken när man tror man har över 7000 kr så står det 3000 var rätt jobbig. speciellt när man har en resa att boka... men det ordnar sig nog. min lcc skulle hjälpa mig, annars får jag leva fattigt några veckor framöver.

Både jag och Emelie har ont i halsen så vi bestämde oss för att bara gå idag på gymmet. MEN! Seattle gjorde det igen - bevisade att det inte alls bara regnar här! Solen sken så vi tog bilen och åkte till green lake park och gick runt sjön. en runda på ca.3 miles tror jag. Perfekt. Solen värmde och det var så vackert.

Efter jobbet åkte jag och Emelie till mt baker och träffade älsklingarna, vi kollade på ice age 2.. eller nej det gjorde vi inte.. den var på i bakgrunden.. men vi prata som vanligt bara om massa annat! älskar er tjejer. ni är strålarna i ljuset, eller hur paulina? hahaha

nu ska jag sova. klockan står nämligen på 6.30 imorgon. 7.30 går bilen mot Snoqualmie. Skidåkning står minsann på schemat. Himla skoj ska det bli! Emelie ska också dit med sin värdfamilj så vi ska åka tillsammans. Yay!



Inga kommentarer: