10 januari 2012

BARA FÖR ATT..

Kom hem efter min lilla jobb timme och drog en skype med Isabella innan det var dags att sova. Har insett att det är asbra att napa för då slipper jag cravea efter onyttiga saker, för jag sover ju liksom!!

Min sida som jag kollar på greys på på internet har slutat fungerat så nu får jag kolla på en sida som bara kan visa 72 minuter, sen måste man vänta en halvtimme.. vem har tålamod till det?! måste ge mig ut i online tv djungeln ordentligt.. fan. jag som älskade min sida... :(

om en kvart börjar jag jobba om min värdpappa kommit hem än då, han och E är och åker skidor! :) Ikväll ska jag laga mat. Love it!

2 kommentarer:

johanna sa...

Gå in på watchseries.eu , lätt bästa sidan, där har man mycket att välja mellan ,jag hatar den man måste vänta på Megavideo heter den du använder nu då :) Men gå in på den sidan den är jättebra!

sofia sa...

Hette sidan möjligtvis watch-series.eu? För de har bytt webbadress till watchseries.eu :-) de har tagit bort bindesträcket så därför den sidan innte fungerar längre. Använder nämligen också den sidan flitigt :-) hatar också när det är en limit..