14 januari 2012

LITE AV ALLT

Gårdagens kväll bjöd på middag på drumrooooll, cheesecake factory. Klantig som jag är hade jag tidigare under dagen tagit ut alla mina kort ur plånboken för att leta efter min blipp-bricka till gymmet, och glömt lägga tillbaka korten.. så fick springa runt och fråga Seattles snyggaste killar efter en exchange bank och springa runt halva stan.. allt var stängt.. då kände jag; FUCK FREDAG DEN 13E!

Maten var god iallafall, jag fick låna pengar av Elin, så det löste sig ju. Efter middagen som vart riktigt lång och mysig tog jag och Emma taxi hem till mig. Kollade på ett OC-avsnitt och skratta åt dåliga skämt såsom; katt åt lampa, lös i magen... hahahah hur bra är inte det skämtet. lööööööv it!

Vakna tidigt imorse av mig själv. 9.20 slogs mina bruna ögon upp.. Vi hann med 3 fler avsnitt och frukost innan det var dags att gå till bussen, som vi timea perfekt trots växling på trader joe´s. Vart lite gym sen. Kan nu lägga till på min merit lista att jag varit på YMCA! Det gick bra iallafall och efter det så hann vi precis med bussen till Emma.


Fick lite göttig kycklingsallad, duschade och kolla på lite SATC innan Palle kom. nu har dom dragit iväg till QFC för att handla, men jag orkade inte med mitt fina utseende jag har.. Så jag ska fortsätta kolla på SATC. Emelie kommer med allt mitt godis snart. WEEEY.

Ikväll är vi samlade alla 5, lööööv it!

Inga kommentarer: