30 januari 2012

OH, SOMETIMES I GET A GOOD FEELING YEAH





Är det inte sjukt? För 6 månader sen visste jag inte om Emmas existens. För ett år sen visste jag inte om Emelies existens. Nu fattar jag inte hur jag någonsin ska kunna leva utan dom, och hur jag en gång kunnat? Jag känner mig så lyckligt lottad som fått två så fina, underbara vänner. Det är svårt att förklara hur en sån stor vänskap kan ha vuxit fram under ett halvt år. Men det är möjligt! Tur att vi har liknande drömmar och visioner om framtiden! För this is just the beginning on something big!

Vi hade en jättemysig kväll i mt baker, vi satt på golvet med gamla godingar på spotify och pratade om livet här, livet i sverige, livet efter det här och bara om allt. Fan vad jag älskar dessa tjejer alltså! 

1 kommentar:

EM sa...

heyy! :D
har du planer för resemånaden än? vet inte när man borde börja boka osv. Haha. Och vet du om man måste åka hem från NYC eller kommer man kunna ta ett "direkt"flyg från calofornia om man är där..? :o :)