1 februari 2012

SÅNT

Igår efter jobb och allt åkte jag ner på stan och träffa Emelie, Elin och Amanda på starbucks! Vart en riktig snabbis men det var mysigt. Blir alltid så glad när jag får träffa folk!

Idag är det redan onsdag, och jag vet att jag skrev i måndags att det var 6 månader. Och det är om man räknar på dagen, om man räknar på datumet så är det idag :) Februari mina vänner. Det firar Seattle med strålande sol och värme. Älskade stad!

Idag har A early dismissal så hon ska ha en playdate här, det gillar jag för tjejerna leker så himla bra tillsammans då! Och ikväll är det dags för keramik kursen igen. Ska troligen få prova på hjulet för första gången! IIiiih.

Klockan är 10 och jag har redan hunnit skypa med tre personer, BRA JOBBAT HANNA! Skypa dock bara några minuter med Cammis, men det var kul att höra hennes röst! :) Min bästa kompis Isabella har fått en matching här utanför Seattle så det tyckte jag var jättekul! :)


Nu ska jag kolla grey´s som vanligt hehe.. Halsen börjar dock kännas bättre så träningen kanske snart kan komma igång igen. wiie!

Inga kommentarer: