16 januari 2012

MARTIN LUTHER KINGS DAY

Skönaste dagen någonsin!!! Gick som sagt upp 9.30, min värdmamma ringde kl. 10 och sa att de skulle stanna och äta och lite så. Vid tio över tolv kom dom hem, då bytte barnen om och vi åkte till Rodgers park för att leka i snön, vi åkte pulka, försökte undvika all hundbajs, vilket inte gick toppen men... gjorde en snögubbe och lekte i lekplatsen.



När vi kom hem gjorde vi en snölykta, sedan kom As kompis över så sista timmen hade vi playdate. Jätterolig tjej. 5 år men supersmart. Mina värdföräldrar kom hem kl. 5 och då fick jag sluta. Jag klagar då inte på denna dag.

Nu ska jag ta min data och gå till Emelie, vi ska som vanligt till starbucks. Vårt måndags nöje, och, som alltid har jag möte ikväll med mina värdparents. Antar att de har info om veckan nu med snö osv.

Hoppas alla haft en bra Martin Luther Kings day! Det har iallafall jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var den sötaste snögubben jag sett på länge! kram mamma