12 januari 2012

HÖGVARV

Gaaaash, vad får dom där små liven all energi ifrån. Sista timmen har gått på högvarv, det är inte ens roligt när dom slår över sådär! Men men, nu sitter jag på mitt rum efter en bra jobbdag iallafall.

Idag åkte jag och E till golden gardens, jättevackert var det med olympia bergen. jag tröttnar aldrig på bergen.. kanske borde flytta till alperna.. och havet.. vi gick på upptäckfärd och hitta en halväten krabba och ett fiskskelett av något slag. rörde på det med en pinne mne det var så äckligt, vette tusiken var det var. såg lite ut som en lång mini haj. har bild på den som jag ska lägga in snart.

efter det åt vi lunch, sedan åkte vi hemåt. Lekte lite här hemma, cyklade på bakvägen vi har mellan husen, hon är så duktig. hon har precis lärt sig att cykla utan stödhjul! efter det tog vi en promenad och hämtade abby, vart lite lek efter det också sen middag och nu är vi tillbaks där vi började... i mitt rum. haha

ska snart ta bussen ner till stan och träffa Sofie och Jorid. Vi höres och syneeeees

Inga kommentarer: