29 januari 2012

SKIDÅKNING

Igår gick jag som sagt upp tidigt för att åka iväg och åka skidor. När vi kom fram tog jag shutteln till West Summit där Emelie var med sin familj, vi tog crossovern och åkte lite i central, åt goda hamburgare och njöt av den underbara skidåkningen. roliga backar som var utmaningar, prefekt tempratur och helt okej väder. dessutom är mysteriet löst: vart håller alla snygga killar hus?! SVAR: I bergen!! Fyfasiken säger jag bara..

Efter skidåkningen åkte jag hem i Emelies bil så jag slapp ta shutteln tillbaka. sov hela vägen. så himla trött. kom hem, duscha lite och gjorde oss i ordning och åkte ner på stan. vi var 11 flickor som skulle äta på cheesecake factory så det var svårt att få bord. först sa dom 1 timme och 45 minuter, när vi gick tillbaka dröjde det ungefär 40 minuter till. vi fick lov att splitta upp oss, men tack vare att vi vänta så länge fick vi gratis nacho tallrik. yumm yumm..

Tog taxi hem med Emelie och mötte den roligaste taxichauffören någonsin. Vilken humor. Han berätta jätteroliga historier och skrattade själv lika mycket som vi. Sedan vart det sleepover hos Emelie. Vi somnade rätt fort.

Imorse blev det bagelfrukost. Muuums.. Och sjukstuga. vi snörvlar, hostar och svider.. Men vi överlever! Mår mycket bättre nu än när vi var i vancouver i november så det är skönt iallafall! Nu blire lite greys innan jobbet kallar!

fina emelie

emelie åkte ner där "för att posa ;)"



calle gunnar prövade på skidor ;)

Toppen helg!

Inga kommentarer: