30 januari 2012

MONDAY

Ännu en måndag till historien! Min hals besvärar fortfarande. Så himla konstigt. Jag mår bra och är pigg förutom att mina halsmandlar är stora som tennisbollar och gör ont när jag sväljer. Inte halsfluss för jag har ingen feber eller vita prickar. Men, är väl en förkylning som satte sig olägligt.. Jag har iallafall fått i mig lite te idag, och det är ju alltid nått!

Jobbet har gått bra idag, lämnade av tjejerna på skolan. Åkte hem och slappa lite. Blev inget gym eftersom halsen är som den är. När jag hämta  E fixa vi till en playdate med hennes två kompisar. Jättemysigt. Tjejens nanny är super trevlig!

Har skjutit upp mötet med mina värdföräldrar till imorgon för jag och Emelie ska åka till Mt Baker och träffa Mickis och Emma innan dom drar till Hawaii... Inte alls avis. Å andra sidan är det bara 19 dagar kvar till Meeeeehiiikoooo yaaay!

Nu ska jag snart dra över till Emelie, men ett avsnitt av grey´s hinns med innan. Puss och hej, leverpastej!

Inga kommentarer: