28 februari 2012

LIFE SUCKS RIGHT NOW.

Fick ikväll reda på att jag har kan få en 4 dagars helg i slutet av Mars!! Bidrag mottages tacksamt. Det går bra med check, cash eller överföring till mitt konto.

Nejdå, men jag är bara så sjukt sur att allt krånglar så mycket med sjukhusskiten. Hur många gånger vill man be sina föräldrar om att låna pengar liksom?! Det här året var något jag ville klara själv. Jag jobbade som en idiot hela sommaren och har under hela tiden kännt mig trygg med mina pengar. tills detta hände.. känner mig så sjukt värdelös och deprimerad när jag inte har pengarna. även om jag har börjat claima dom så kommer det dröja innan jag får dom!

Åh vilken dålig stämning det är på min blogg just nu, jag ber om ursäkt. men jag är verkligen en bitterfitta these days så det får helt enkelt gå ut över bloggen så jag slipper ta ut det på mina vänner eller värdbarn.


Inga kommentarer: