27 februari 2012

THAT´S WHAT FRIENDS ARE FOR

Sjukt trött är jag. Sov gott hela natten, + 2,5-3 timmar på min rast. Det känns som att någon skär hål i min hals med kniv varje gång jag sväljer. Konstigt att det blivit såhär, mamma säger att hon också får så, men det har aldrig hänt mig förut att bara en förkylning gör så ont. Hursom, knarkar lite ibuprofen så tar jag nog mig igenom denna dust också.

Jobbdagen gick fort, sedan åkte jag och Emelie ner på stan, åt på chipotle och träffa Paulina! Trevligt att träffa mina tjejer igen. Åh vad jag älskar dom. Vi är ett järngäng så att säga. Citerar britten i Vancouver; "you guys are legendary!" och ja, det är vi fan. Hur vi kan komplettera varandra så himla bra. Här har jag verkligen lärt mig vad äkta vänskap är, och hur underbart det är att ha vänner man kan luta sig åt i alla väder. through sadness and happiness liksom.. Nej fan tjejer ni är guld!

Nu ska jag antingen kolla ett till avsnitt top model sverige, eller sova. Får nog bli sömnen. Imorgon ska jag äntligen skypa med pappa. WIIIE! saknar honom till 1000!

Puss och kram

Inga kommentarer: