19 februari 2012

HOUSTON, WE GOT A PROBLEM!

Är nu äntligen framme på Houstons flygplats. Hur stor som helst, som allt annat i Texas. Även om jag bara sett houston från fönstret i flygplanet och ända texasmarken jag rört är här inne på flygplatsen måste jag säga att det är en cool känsla att vara här. Texas är ju sååå mytomspunnet. Här bor alla galna amerikaner man bara ser på TV liksom.. Haha, längtar verkligen till resemånaden då jag får se mer av Texas från marken.

Tusen tack och kramar till världens bästa Emelie som skjutsa mig till flygplatsen! Du är guldvärd vännen! När jag kom fram var det KAOS! Hela Seattles befolkning skulle ut och resa, vilket är förståligt för de har som vårat sportlov just nu. De som jobba i incheckningen var sjukt otrevliga och det var bara en jobbig känsla. Kom äntligen fram till en själv check in och så skulle det så klart krångla så en man hjälpte mig. och printade allt, utom mina boardingpass, vilket jag kom på halvvägs till securityn. så jag fick glatt gå tillbaka och nu var irritationen hos de som arbetade där ännu större.

En kvinna hjälpte mig iallafall efter si sådär 40 minuter så jag fick springa till securityn och till gaten för att komma i tid till flyget.

Flyget gick snabbt och smärtfritt, fick lite sömn på ungefär 40-1 timme. Hade extra benutrymme för satt vid exiten, men kunde inte luta tillbaka sätet vilket gjorde det svårt att hitta en ställning som var bra att sova i.

Största problemet/uppdraget jag har nu är att försöka hitta ett starbucks. Jag skymtar jamba juice, men lite koffein skulle sitta fint just nu! Wish me luck.

Nästa gång vi hörs är jag i paradiset.
MWAAAAAH

Inga kommentarer: