14 februari 2012

VALENTINE´S DAY

Åh, jag blir så glad! Får jättemycket frågor och det är så kul att svara på! Fortsätt så!

Idag fick jag en fråga om hur lång tid det kan ta och få en matchning, svaret på den frågan är att det varierar. Vissa blir accepterade till programmet och två timmar senare har dom en matchning, andra kan få lov att vänta i flera veckor. Vad det kan bero på är hur öppen man är i ansökan, är man t.ex öppen att bo med singel föräldrar, homosexuella, annan religion osv osv.

Idag är det alla hjärtans dag, som nog ingen missat. Vaknade kvart i tolv... ooops. ställde klockan på 10 men orkade helt enkelt inte gå upp, så blev 12 timmars sömn för min del. antar att jag behövde det. när jag började kl. 1 var det nästan bara att direkt gå till As skola och vara med på cookie decorating party, efter det hade A gymnastik och jag fick ta henne,  vilket är kul för det händer inte så ofta. Efter det var det nästan dags för middag direkt så dagen har gått otroligt fort.

Man hade ju kunnat valt en annan dag att börja sin "inte äta massa skit"- deal. Var så frestande att ta en godis, kaka, och till efterätt bjöds det idag på chokladövertäckta jordgubbar... Tur som var fanns det några plain kvar som jag fick mumsa i mig. Känner mig dock rätt stark som klara denna dag! Ni som känner mig måste förstå hur svårt det var för mig!

Fick världens gulligaste valentines kort också. Måste säga att detta är den bästa valentines day någonsin! :) Fast självklart så är det svårslaget när jag kom ut från en lektion i tvåan och ett hjärta och en chokladbit satt fast på mitt skåp från min kära Fanny! Saknar dig gumman!
Mina fina kort. På det översta står det; Happy Valentine to the best opar we love you love A, E mom pappa to Hanna. A har skrivit det helt själv. Det lilla kortet till höger har E skrivit; där står det From E to Hanna, A, Mamma and Pappa.. Kärlek till dom!

Kärlek till mina fina vänner i Sverige, och såklart min familj och mina släktingar. Älskar er, och saknar er! 

Och självklart en massa kärlek till mina fina vänner här i staterna, både svenska och andra nationaliteter. 

pussar och kramar


Inga kommentarer: