14 februari 2012

RACOOOOOON

Avslutade kvällen med att jag och Emelie gick hem till vår tyska vän Ronja, Anja kom också över så vi hade lite swedish/german party. Eller mest chillade vi och pratade. Anja åker hem till Tyskland imorgon efter 13 månader här för att förlänga sitt visum. Sjuuukt!

När vi gick genom gränden såg jag en Racoon i gränden på andra sidan gatan. Emelie vart asrädd och jag spela  lite cool och sa något i stil med; äääsch jag är inte rädd för racoons, de skulle ju inte springa emot mig och attackera mig om jag bara stod här.. Vi sa hejdå och jag gick vidare mot mitt hus, precis när jag kom ut på stora vägen sprang den över vägen, gissa vart?! RAKT IN PÅ MIN BAKGÅRD!

Jag har en egen ingång jag använder på kvällarna och jag var såååå rädd. Ringde Emelie; EMELIE! DEN ÄR PÅ MIN GÅRD.. JAG ÄR RÄDD!!! Hon var med mig i telefonen och jag kom in säkert! Jag är inte rädd för dom, fast jag är det. Jag älskar dom ju lite, dom är så söta. Ungefär som hajar tror jag haha..


Imorgon står valet mellan att gå till gymmet, eller att köra yoga och styrka här hemma. Tror nog på det sista.. Bara för att Emelie inte ska till gymmet, haha ser ni hur viktigt det är för mig att ha en vän att gymma med?! Hatar ju att köra styrka själv, haha. Men men, vi får la se. 



Inga kommentarer: