10 februari 2012

KILLAR SOM AU PAIR!

har du träffat på många killar som är au pairer? hur är den generella inställning till det, är folk öppna? eller flyr dom oss som pesten? / Johan


Jag har träffat en del killar, på au pair skolan var det 5, i San Fransisco träffade jag 4 och här i Seattle bor det runt 5 som jag vet om. Vilka menar du flyr er? Vi tjej au pairer älskar er, hahaha. Jag och mina tjejkompisar saknar verkligen att ha killkompisar att umgås med! 

Jag vet inte varför det inte är så många killar som åker, eller varför värdfamiljer väljer främst tjejer! Är säker på att det finns killar som gör mycket bättre jobb än tjejer som au pair. Men jag tycker iallafall det verkar som att det ökar och det är super kul! Är du kille och vill söka? Gör det! :) 

2 kommentarer:

you know who...... börjar på a... sa...

hmm kan uppfattas lite fel, döda aupairer? vill du alltså att jag ska döda dig?;)

Johan sa...

japp, vill gärna söka, och kommer att göra det! det jag har märkt är att om jag kryssar i att jag är tjej får jag 4000 träffar, kryssar jag i kille får jag 400... och vad menas med au pair skola? är det något man måste gå först?