9 februari 2012

SNABB DAG!

Ett under har skett! Jag somnade halv elva igår. Jippie jay. Lyckan som uppstår när man vaknar av sig själv tjugo i åtta och är pigg, + att man faktiskt kan sova cirkus en timme till! Rätt underbart. Åkte till gymnastiken med E, tog även en sväng förbi scandinavian specialties och inhandla lite kaviar. Mumma!!

Skypade länge med tjejornas första au pair Amanda. Det var roligt. Sedan gick jag och E ut i regnet och lekte i lekparken innan vi åkte och hämta A. Denna dag har gått otroligt fort! Nu har jag rast i två timmar eftersom jag ska jobba två timmar ikväll! Sedan ska vi äntligen över till mt baker för att välkomna våra pinglor som tillbringat en vecka på Hawaii!!

Nu ska jag titta lite grey´s och läsa the notebook. Nicholas sparks är världens bästa författare! Tre av mina favoritfilmer är filmer baserade på hans böcker. Men böckerna är såååå underbara! Hans sätt att använda språket. mmmmmm

1 kommentar:

johan sa...

har du träffat på många killar som är au pairer? hur är den generella inställning till det, är folk öppna? eller flyr dom oss som pesten?