15 februari 2012

KONSTIGA MÄNNISKOR

Idag har jag varit 199 dagar i USA! Rätt coolt! Dagen flöt bra, båda tjejerna hade playdate här. Så först följde en tjej från Es preschool och hennes nanny med hit, dom stannade här medans jag hämtade A och hennes kompis, då åkte Es kompis hem. Sen var det bara en timmes jobb kvar.

Keramiken börjar bli rätt tråkig. Har kommit underfund med hur dåligt tålamod jag har, och hur orealistisk jag är. Jag vill vara bra på något på en gång, annars skiter jag i det.. typ så. Jag blir otroligt omotiverad och får jättedåligt självförtroende. Eller, har märkt att det beror på vad det handlar om, men det är det gäller prestation typ.. Dålig egenskap, men men..

Älskar hur mysko människor det finns här i USA. I söndags såg vi en gubbe som först skakade på en gran, sedan släppte granen och började gunga på knäna precis som den här sjuk söta ungen




Sedan ställde han sig och börja sparka på lyktstoplen. Vi höll på att dö. Han var ju inte frisk, men förstår ni synen?  Och nu när vi åkte hem från keramiken såg vi en gubbe som kolla ner på sin påse, och började springa med benen rakt fram utåt, liksom spark sprang.. jag och emelie kolla på varandra för att konfirmera vad vi sett och höll på att döööö..

Nu ska jag kolla på sista timmen jag har kvar av the notebook, sen får det bli sussnings dags!

Puss och kram


Inga kommentarer: