7 februari 2012

ÄLGARNA DEMONSTRERAR

Min energinivå är så hög så jag blir chockad. Jag hade dansparty med E idag, tre låtar i rad dansa jag utan stopp. Var rätt trött efter dock, men lekte häst, kittelmonster (tog mig typ 10 minuter för att försöka förstå hur man stavar detta ord?)  och allt annat mellan himmel och jord. Sedan var det dags att laga mat vilket gick prima.

Efter maten gick jag hem till Emelie.. Humornivån ikväll var inte speciellt hög. Vart lite fina filmer på podden om man säger så. Hahaha... Linn kom till oss här på QA och vi döda några timmar på starbucks! Det var myspys som vanligt! Har kommit jättefina muggar såhär till valentines day! Jag och Emelie filar även på planer hur vi ska kunna få en dejt med McDreamy på gymmet, och nya McFlurry på As skola! ;) Än så länge går det inte så bra.. Så antar att jag och Emelie får gå på en dejt vi två!


Nu är det sovtajm
Puss & Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen :)

Jag funderar på att söka jobb som au pair och undrar om man klarar sig bra på lönen man får som au pair? Räcker den bra till mat, shopping, aktiviteter osv?

Julia