7 februari 2012

QUEEN ANNE ZOO

Glömde berätta om en lite rolig händelse igår. Åkte och skulle hämta A, tog den vanliga vägen och döm om min förvåning när jag bredvid vägen ser en gris! EN GRIS! PÅ QUEEN ANNE! Jag skratta så jag nästan var tvungen att stanna bilen! Ingen ägare eller nånting! Emelie har dock forskat vidare i mysteriet då hon såg grisen tre gånger idag! Läs hennes historia här; http://heymlie.blogg.se.

I fredags när vi gick till Fremont möttes vi vid gränden bakom våra hus, och när jag kommer ut hör jag massor av konstiga ljud. Då visade det sig att grannen på andra sidan gatan skaffat höns?!

Så inom loppet av 4 dagar har vårat område förvandlats från en mysig liten stad i storstaden, till en mysig liten farm?! Vad kommer här näst? Får?!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, Hanna! Jag älskar verkligen dina beskrivningar av stort och smått! Sluta aldrig skriva, lova det! kram mamma

Pappa sa...

Kommer snart lamm här :D

Emma sa...

Hej, jag undrar om det verkligen är värt att åka som au pair? Jag menar läman allt man har hemma och åka? dock är det bara ett år och det verkar som att ni har jättekul. :) Men hur kommer man över dagar med hemlängtan?

Kram, Emma!