4 februari 2012

VILKEN HÄRLIG DAG, TJALALALA

Underbar dag! Vet inte ens vart jag ska börja. Är så lycklig av all energi solen ger. Konstigt att det kan göra sån skillnad.

Vaknade kl. 11 iallafall och jag och Emelie gick upp och åt äggfrukost med Kaviar. Bara det liksom. Sedan åkte vi ner till stan vid 1 tiden och gick ner till public market för att hitta nånstans att äta. Vid 2 tiden hade vi hittat perfekta uteserveringen + fått bord jättefort. Matilda och Paulina kom och joina oss och vi njöt av solen, värmen,  maten, utsikten, ja livet helt enkelt. Det var en bolivisk resturang och jag åt en supergod lax.

Efter det bestämde vi oss för att turista nere vid marknaden, så vi gick till gum wall, fisk kastarna, första starbucks och hade det jättemysigt när vi strosa omkring. Köpte goda shakes och smoothies på Tully´s och gick och satte oss vid en park precis vid Pike Place. Jättemycket folk.

Paulina som alltid börjar prata med killar gjorde dagen ännu lite mer skoj genom att låna en av killarnas cykel. det var en syn när hon hoppa upp cykeln med sin långklänning och sparka sig fram.. gubben bredvid oss när Paulina var kvar ba; Was that it?! Så skön tjej. Dom stod vi och snacka lite med innan dom drog, och vi bestämde oss för att ta oss hemåt också.

Jag och Emelie åkte sedan till West Seattle för att Bowla, behöver väl inte säga hur det gick för mig direkt.. Kom hem 9.20, as skönt! Nu ska jag kolla grey´s hela kvällen. Mitt mål är att avsluta säsong 3. Har 4-5 avsnitt kvar tror jag! Dags att sätta igång.

Lite bilder från dagen!







Inga kommentarer: