8 februari 2012

ONSDAG

Idag på gymmet så fick jag nog! Nu måste det ske något! Jag går ju till gymmet 3-4 gånger i veckan.. men mellan passen så äter jag ju ändå bara massa skit. Så, för att utmana mig själv så har jag och Emelie bestämt, till att börja med ingen glass,godis,chips osv osv. på en månad! Undantag för min mexico vecka då! Klarar jag detta kommer jag vara så grymt stolt över mig själv!

Keramik klassen gick bra idag, är på liiiiiite bättre humör än förra gången va ;) så kunde skratta åt mina misstag istället för att känna mig som den enda i världen som misslyckas första gången den drejar på ett hjul.. Idag lyckades jag minsann åstakomma en skål!!

Börjar 9 imorgon, men det blir ändå att sova tidigt.. I teorin.. I praktiken kommer lampan släckas efter tolvslaget och jag kommer förbanna mig själv! Saknar mina första veckor här när jetlagen fortfarande satt i och jag gick och la mig 9, somna som en stock och kunde gå upp tidigt på morgonen, pigg och glad! Minns att jag gick upp 5 i början för att skypa med nära och kära innan jag började jobba.. Var jag sjuk i huvudet eller ;)?


Inga kommentarer: