13 februari 2012

VEM HAR SAGT ATT MÅNDAGAR ÄR VÄRSTA DAGEN?

Skippade gymmet idag och åkte istället till u-village och träffade Linda! Åt på johnny rockets och kollade i en inredningsaffär. det var så himla fint. ville köpa allt och ta med mig till sweden.. men det går ju inte.





Hämtade upp E, vart lite kaos där för det var bestämt en playdate, som inte var confirmed och jag vill ju inte bara skicka iväg henne, men fick trolla lite och tog med mig ett annat barn hem och fixa playdate med det andra barnet på onsdag. Eftermiddagen gick jättefort, vips så hade jag slutat.

Emelie kom över hit vid halv sju och vi tog bilen mot mt.baker där Emmas föräldrar bjöd oss på middag, en underbar kycklinggryta som verkligen SMAKADE svenskt!! Underbara smaker. Vi satt hur länge som helst och bara prata och det var supermysigt. Rätt skönt att få bekräftat saker vi undrat över med barnuppfostran t.ex.

Kom nyss hem och ska nog faktiskt dra en tidig läggdags idag också. Ni vet när man ser framemot något och vill sova för att tiden ska gå fortare. Lite så. Ända tråkiga är att jag inte kommer träffa Emma på cirka 2 veckor igen :( buuuuhuuu my darling!

Inga kommentarer: