6 februari 2012

VÄLKOMMEN IN!

Wow 213 unika besökare idag! Jag har märkt att min statistik har gått upp lite och jag tycker det är jättekul. Jag startade denna blogg, dels för att självklart berätta för min familj och mina vänner vad som händer varje dag, men en annan stor anledning var att när jag själv skulle åka var alla au pair bloggar mina biblar! Jag följde hur många som helst och fick så mycket inspiration och kunde ställa frågor!

Så välkomna hit alla nya läsare! Har ni några frågor, tveka inte att fråga, är det något speciellt ni vill  att jag ska skriva om, säg det till mig. Jag vill jättegärna hjälpa till!

Berätta också gärna vilka ni är, både nya & gamla, varför ni läser min blogg, och vad ni gillar/ogillar! Jag vill ju att bloggen ska vara rolig för alla att läsa!

Jag&Paulina andra gången vi träffades tror jag! Redan då förstod jag att hon skulle betyda mycket för mig under mitt år! Love you gumman!


Puss & Kram

Inga kommentarer: