31 maj 2012

2 MONTHS LEFT!

Idag är det den 31 maj. Om exakt två månader arbetar jag min sista arbetsdag som au pair. Imorgon är det 1 juni. Då var det 10 månader sen jag sa adjö till familj och vovvar på Arlanda. Vart har tiden tagit vägen?! Går ett år så fort?! När jag ser tillbaka på mitt år är jag nöjd. Jag har sett platser jag velat se, jag har fått nya underbara vänner och jag har en underbar värdfamilj. Jag har planerat en resemånad som kompletterar året, jag har sett artister jag velat se. Men ändå får jag inte ihop det, har det verligen gått 10 månader.

Den läskigaste månaden har varit maj, den bara försvann. Jag fyllde år förra veckan känns det som, men det har redan gått en månad. Juni kommer också gå fort, sedan är det bara en månad kvar.. Jag längtar som bara den, samtidigt som jag inte förstår att året är slut. Så så så bitterljuvt!

Jasmine & Jag på Top of the Rock för ungefär 10 månader sen utan någon aning om vad som väntade oss! Känns som att detta var förra veckan, samtidigt som det känns som det aldrig har hänt! 
(SAKNAR DIG FÖRRESTEN JASSSSE)

Emma & Jag på Venue, 10 månader senare! Med nästan ett helt au pair år bakom oss.Tycker själv jag ser mycket äldre ut men jag vet inte?! 




1 kommentar:

jasmine sa...

Saknar dig med! Ha nu de riktigt kul de sista månaderna och njut! Jag ångrar aldrig mitt val av att jag åkt hem, jag känner att det var de rätta! Är lycklig och de är det livet handlar om! :) Jag väntar på dig hemma! <3